nyttodag

Nyss slängt i lite kläder i tvättmaskinen vilket innebär att det endast e typ fyra kvar att tvätta idag, tur att jag hann igenom tre maskiner igår iaf.. Förstår inte hur det kan bli så mkt tvätt på en vecka (lr gör jag det egentligen?!)
Nu väntar jag på att kaffebryggaren ska gå färdigt så ja kan få i mig en kopp å sen blir det stor-röj av hela huset..
Men eftersom jag tycker om multitasking så tar jag tillfället i akt å försöker komma överrens med bootcut-modellen på jeans eftersom det ska komma ganska starkt.. Å ja, ja har high heels även när jag städar å ja kommer inte sätta på mig nån tröja eftersom jag anser att jag är fullt påklädd redan!
Å tänk vad bra min hy måste må nu när den får två hela dagar utan make på sig.. Även fast jag ska iväg ner på city en snabbis sen men då får det bli solbrillor på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0