Dags att gaska upp sig!



Nä, nu börjar jag bli på tok för lat! Så fr.o.m. måndag e ja tillbaka på gymmet, halsont lr inte.. Så det är ingen ide att nån frågar hur jag mår för ni kommer alla få samma svar: super!
Å måste se till att få ordning på min garderob oxå.. Det är ju bara det att det är så mkt roligare när man inte känner sig fet å finnig.. tur att man vet hur man döljer det väl.

Ser fram emot en väldigt rolig lugn helg med superroliga planer.. Men det får ni väl läsa om i helgen!
Dagens planer är dagis, jobb, frredagsmys, städ, tvätt, bullbak, powerwalk å sen antar jag att jag hamnar här å inne på fejjan oxå.. Å går å lägger mig på tok för sent å sover alldeles för lite.. Men det gör inget för jag är "high on life" och har massa extra energi p.g.a. förväntningarna på morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0