Söndags-kalas

Igår var vi på kalas och firade tjejernas kusin Alva, tog några kort men de är hemma på kameran å jag sitter hos mor och far just nu så istället snodde jag två kort från Alvas mamma Annas blogg.

http://annajader.blogspot.com/


Igår kväll skulle jag kolla på helgens UFC-gala, såg nästan två matcher innan jag somnade så det blir att kolla färdigt på det ikväll.. Å jag vill inte veta vilka som vinner för det har jag lyckats undvika att se för engångs skull!

Annars e d en fullbokad dag för mig och tjejerna, men lägger väl upp lite inlägg senare.. Vi börjar iaf dagen med en promenad med bobbe och nixon..

Å idag e d den dan där jag börjar jobba för beach 2011, så nu kommer jag vara sådär tråkig med kosten och träningen igen (efter 2-3 veckors slappning på den fronten)..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0