Pinup-kalender



Nu är den här!

Ett projekt som vi på Agaton haft tillsammans med Photographs by Carolin och Dinali center.

Kalendern finns att köpa hos oss på Agaton, Carolins studio, Dinali center och MotorCenter i Gävle för 220 kr, du får då en unik kalender med pinuppor, fordon och miljöer från Gävle med omnejd i din ägo.


Jobb-vecka



Inne i en vecka med jobb måndag-söndag, men jag tycker ju verkligen om mitt jobb så jag tycker inte ens att det känns jobbigt.. Speciellt inte efter helgens lilla trip, vi hade verkligen jätteskoj och jag trivs så bra tillsammans med "min nya släkt".

Julen smyger sig närmare och som vanligt så innebär det en hel del jobb-relaterat de närmaste veckorna, bl.a. jul-fest som planeras att avslutas på Heartbreak. Senaste besöket där var i våras när Tove var där, nu räknar jag iaf med att Sofia är med å då hoppas jag på lite dans!!

Å julklappar då?! Jo, nästan färdig.. Helt säker på vad som ska inhandlas åtminstone!

Resa..



Hemma igen efter en liten mini-weekend i Lidköping hos Jonas syskon, hade det väldigt trevligt och tjejerna var helnöjda! Just nu är jag väldigt stolt över att ha så duktiga prinsessor som klarade bilresorna galant trots brist på bärbar DVD. Det bådar gott inför nästa besök som blir nyårshelgen.

RSS 2.0