erkännande

Är dålig på att uppdatera här just nu.. Väntar på att få sitta vid min dator så kan det bli bättre på denna front. Har haft ett väldigt händelsefullt liv den senaste tiden med bl.a. åre-resa och akuten-besök. Den här veckan väntar en vecka med packning och flytt (jippie!) å jag å älsklingen kommer kunna leva ett riktigt samboliv! Så, håll ut ett tag till så lovar jag att skärpa till mig. Nu blir det avslappning med: "om jag kunde drömma" av Stephenie Meyer


Boken som väntar efter den ja lyssnar på just nu..

Nöjd med dagen

Haft en riktigt bra dag idag! Det började med en snabb-toning av håret (så skönt att få mkt färg på det igen) sen fick jag blombud från gubben. Jättefin bukett i rosa toner, åhhh ja som älskar rosa!!!!
På lunchen införskaffade jag en "onepiece" till Åre-resan, på kvällen träffade ja en vän å fick snacka lite skit å det e ju alltid skoj.
Just nu sitter ja å inväntar Jonas som kommer hit efter jobbet idag, egentligen ska ja packa inför Åre men det verkar gå segt just nu..


mmhmmm




I'm a train wreck in the morning
I'm a bitch in the afternoon
Every now and then without warning
I can be really mean towards you

I'm a puzzle yes indeed
Ever complex in every way
And all the pieces aren't even in the box
And yet, you see the picture clear as day

[chorus:]
I don't know why you love me
And that's why I love you
You catch me when I fall
Accept me flaws and all
And that's why I love you
And that's why I love you
And that's why I love you

I neglect you when I'm working
When I need attention I tend to nag
I'm a host of imperfection
And you see past all that

I'm a peasant by some standards
But in your eyes I'm a queen
You see potential in all my flaws
And that's exactly what I need

[chorus:] [2x]
I don't know why you love me
And that's why I love you
You catch me when I fall
Accept me flaws and all
And that's why I love you
And that's why I love you
And that's why I love you


Read more: http://artists.letssingit.com/beyonce-lyrics-flaws-and-all-7b9ccnm#ixzz1Xru58Oey
LetsSingIt - Your favorite Music Community

Tisdag

 

Jobbar, tränar, äter, sover.. Det är enkel sammanfattning om den här veckan! Försöker tänka positiva tankar om en "barnledig" vecka men kommer inte ifrån att det är tomt! Saknar syster som e med sin kärlek i egypten å kommer hem på torsdag. Å på torsdag åker jag med gubben å Charles & Barns till Bjurs för att på fredag åka vidare upp till Åre för en helg full med lugn (på vårat sätt innebär det motion) och mys (vilket innebär matlagning, film, skumpa å choklad). Överväger att börja packa, men det lutar mer åt dusch (efter ett pass av världens roligaste träningsform) å sen slänga mig på min säng å göra kväller!

min typ av musik


gahhh!

Har så mkt jag egentligen vill skriva men samtidigt så lite att skriva om.. Det e massa saker på g i mitt liv just nu, men sånt som inte riktigt e redo att publiceras.. På jobbet snurrar det på som vanligt +lite jippon som jag återkommer med senare. Dessutom har vi fått äran att jobba tillsammans med de snygga, häftiga brudarna på Dinalicenter. Resultatet kommer att finnas till försäljning på lite olika ställen runt omkring Gävle.
Själv har jag börjat dansa på Dinali, går nivå 1 å det är den roligaste å mest givande träning ja testat, så skoj å jag e helt hooked! Å instruktören e så grym med supersnygg kropp, man blir så inspirerad av att se henne och alla andra duktiga tjejer dansa. Vet inte varför men jag har alltid tyckt om starka personer med skinn på näsan som gör vad de känner för oavsett vad andra tycker, vilket för mig in på fotograferingen igen. Gjorde ju en session med Carolin i studion i början av sommaren, har bara sett två bilder än så länge men de älskar jag! Bilderna vi tog var lättklädda med olika sorters ljussättning (träning) å jag är säker på att så fort jag har fått tillgång till dem å Carolin har redigerat så att hon e nöjd kommer några hamna här.. Å när man kan lite mer vid stången skulle det va skoj å leka lite igen med lite nya moves. Men så länge håller jag till godo med moves like Jagger.


drömmer



drömmer mig bort bland märkeskläder och skor!

http://www.net-a-porter.com/product/163901

Just nu



Har haft en vecka utan tjejerna, istället har det varit helt galet mkt med jobbet å ja vet inte allt! Började med en måndag med jobb och sen 7.5km i högbo, tisdag med jobb sen poledance å sen jobb igen, onsdagen jobb och sen träffade jag upp syster å vi for till Älvkarleby för lite lek med Sara, en del av resultatet ser ni här över. Torsdagen var det jobb å sen mys hos Katrina (supertrevligt!), igår jobb, högbo och avslutade med pizza, idag har jag jobbat, fixat några ärenden å snart bär det av till bjurs för grillfest.

RSS 2.0