blåbär

Igår vart det en titt på snabba cash tillsammans med min älskling, kan helt ärligt säga att jag tyckte den va tråkig.. Så så va det med det, trevligt ändå med myskvällar!
Nu före lunch har vi haft litet besök av en "gammal" kompis och hennes två söta pojkar, mkt trevligt att få tjattra lite ibland. Nu har vi hunnit med att inta dagens mat och det lutar åt att jag å prinsessorna stassar om och beger oss ut på blåbärsjakt i skogen, lika bra att passa nu när vädret är så pass bra..
Satt å flippa lite inne på hm's hemsida och hitta då denna höstoutfit som ja mer än gärna skulle ha, hela kittet dessutom för ca 1080:- det tycker jag att är prisvärt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0