kvällsmys

Måndag igen. Efter dagens lunch satte jag tjejerna i vagnen och gick för ett snabb-besök på dagis (lämna in bruttans tider), var ett tag sen hon var där nu men hon längtar dit så det är ju bra för på onsdag är vi tillbaka i vardagen igen. Framåt kvällen kom svärmor och svärfar förbi och både jag och gubben fick följa med på varsin åktur på hojen, oj va skoj det va och bekvämt jämfört med när man följde med bror på sporthojen! Nu sitter jag och myser med en kopp te i min nya morgonrock som jag fick av svärmor. Den är rosa, varm och i tunika-modell, helt i min smak! Bara kvar att ordna matlådan till gubben sen är det färdigt-stökat för mig för idag..


Från Hemtex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0