längtar efter hösten!

Är faktiskt nöjd med sommaren nu och kan knappt vänta tills hösten kommer på riktigt.. Men det känns att den är på väg iaf!
Här hemma har det inte hänt speciellt mkt oväntat, det har varit jobb några dagar och sen slappning på kvällarna (precis som det ska!). Idag var jag och tjejerna iväg till bror en sväng på lite fika, fick en supergod sockerkaka med blåbär! Måste vara inne i en blåbärs och svamp-period för det är saker jag lätt skulle kunna äta varje dag, flera gånger om dagen! Nu ligger bruttorna och sussar och gubben ska åka iväg för att fixa grejer till våran "pizza & film-mys kväll"
Morgondagen bjuder nog på en tur i blåbärsskogen eftersom jag snart har slut på min supergoda blåbärsmarmelad.. Ska nog slå mor en pling och kolla om hon vill med oxå.

Nu ska jag snart gå och stassa om till mys-morgonrocken och inta platsen i min fotölj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0