ny bil!

Ojojoj va dagarna rullar på å ett, tu, tre så är det snart helg igen.. Men jag klagar inte, man brukar ju säga att när man har roligt går tiden fort! Just nu är jag inne i en period när det mesta känns toppen; trivs super med min underbara familj och underbara vardag, är super att vara på jobbet med så underbara arbetskamrater.. Är helt enkelt minst sagt nöjd med tillvaron!
Vi har här hemma kommit fram till beslutet att en till bil behövs; en "liten-billig i drift-tjej-bil", helst i nån bra färg men ej nödvändigt.. Hur som så sitter man ju och kollar ganska mkt på nätet, hittade toyota aygo som jag nästan är helt säker på att jag vill ha om det blir en nybil, vi har ju liksom inte riktigt bestämt oss än.. Annars är jag inte inkörd på nån speciell modell om det blir en bättre begagnad.. Men skulle pengarna inte ha någon betydelse i frågan skulle jag helt klart välja en sprilland ny "Shirazröd Metallic Audi A1"
http://configurator.audi.se/controller?next=summary-page&mandant=accx-se

Nu blir det iaf en rulle tillsammans med min underbara älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0