pustar ut..

Idag är gubben iväg med jobbet i stockholms skärgård, jag har precis fått tjejerna i säng efter en intensiv dag så nu sitter jag en kvart och pustar ut lite innan det är dags att ringa mor så hon får komma å vara "hus-vakt" medans jag tar en cykeltur med vovven.
Det är sommarvärme ute, jag som var lite inställd på höst går å svettas som en tok.. Men det kan jag ta, hösten kommer ju så småningom iaf.
Jag å tjejerna var en sväng till högbo idag och träffade ett par vänner, vi gick en sväng runt sjön och sedan intog vi (tjejerna) lite lätt lunch på kvarnen. Sen har jag försökt röja undan det värsta här hemma, även om det tar tid när man måste sätta ihop möbler och sånt under tiden oxå. Har iaf lyckats rensa upp på bänkarna och golvet och fått ordning på "kontoret". Dessutom har jag (som är usel på teknik) lyckats fått upp både mikron och skrivaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0