rik

Jag har en svag känsla att jag borde vara rik nu, undrar var min "housekeeper, maid, chef" m.fl. håller hus.. Kanske får ta och leka "arvtagerska" istället för "arbetande hemmafru", behöver bara några som vill leka med mig då.. Rollen som arvtagerska är bokad men alla andra roller finns tillgängliga!
Det är tur att jag är rik på kärlek iaf!

Har återigen tillbringat några timmar med strykbrädan (tur att lill-snuttan sover en stund på dagen) men eftersom det inte är det roligaste sättet jag vet att tillbringa dagen på så strejkar jag en stund och slänger ihop lunch till lillis och går sen iväg till mor å far där stor-bruttan är och låter tjejerna äta lite bär som de älskar att göra! Kanske t.o.m. hinner smita iväg en sväng med vovven oxå..

Idag fick jag ett sånt sug efter en kräftskiva, undrar om man ska försöka fixa till nån liten sån? Synd bara att min make inte äter något som har vuxit upp i vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0