städ, tvätt och bil..

Har kört en genomgång av huset samtidigt som tvättmaskinen gick varm idag. Skön att ha det fint omkring sig igen!
Var hem till mor och far och grävde fram mormors gamla kappor, även nån från mor å en jacka från far. Behöver inte gå på några loppisar, det är bara att gå hem till mor å fars källare. Men nu har mamma fått för sig att hon måste rensa ut, dumheter säger jag som vi måste se till att förhindra! Vem vet när sakerna blir moderna igen, vänta några år så gräver jag säkert fram det oxå..

Idag har jag varit med om en ny upplevelse för mig: vi var runt och tittade på lite olika bilar och helt plötsligt och oväntat stod en helt underbar skapelse där framför mig! Har aldrig tidigare varit med om att bli förälskad i en bil, nu vill jag gärna lära känna den bättre och se om det växer till kärlek och om så är fallet har jag nog hittat min bil! Den är dock inte alls som jag hade tänkt mig att köpa; alltså ingen liten city- tjejbil utan en medelstor lite sportigare tjejbil. Synd bara att det inte fanns något bilförsäljare till hands men vi får väl försöka en annan dag igen..

Nu väntar en kopp te och smörgås med blåbärsmarmelad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0