tired as h...

Haft en intensiv dag idag! Har iaf fått lite bra gjort. Var en sväng till volvo för att få tillbaka lite pengar som vi hade fått betala för mycket när vi böt framruta i somras, att få extra-pengar är alltid roligt! De hamnar direkt i Las Vegas-högen. Jag och gubben har börjat spara undan för att komma ivåg på bröllopsresan nångång, vi har ju bara varit gift i 4år nu i oktober. Men man brukar väl säga: bättre sent än aldrig!
Tänk va fort tiden går, det innebär att vi typ varit tillsammans i 7,5år. Mycket har hänt under den tiden, både bra och dåliga saker. Bäst är absolut när vi fick våra underbara prinsessor och sämst måste jag säga har nog varit mina perioder med problem med kosten. Jag har ju precis som de flesta tjejer en sorts ätstörning och de tillfällen när det varit som värst har det varit väldigt jobbigt för min älskling, men jag är oerhört tacksam att han har stöttat mig och varit vid min sida hela tiden! Nu har jag äntligen, för första gången lyckats gått ner i vikt på ett bra sätt. För att minska den här gången började jag med att sätta upp mål som ligger långt fram i tiden d.v.s. 1-2år och sen började jag med att göra små förändringar. Efter det har det bara rullat på och nu är det bara en del av vardagen, det känns inte ens som jag jobbar för kilona. Kilona förresten är inte speciellt relevant för mig utan jag går efter kläd-storlekar. Men tänkte faktiskt försöka ta mig till svärmor och svärfar och väga mig i helgen, är där jag väger mig eftersom jag lätt blir fixerad vid vikten och har lätt att hoppa över måltider för att få bort några hekto så vi har valt att inte ha någon våg här hemma.
Jaja, nog tjatat om detta..

Vad jag mer har gjort idag är de vanliga promenaderna med pan (2*4km) och sen har jag fortsatt med kläderna som verkar vara ett evighetsprojekt, lagomt till jag fått bort högen har jag lyckats tvättat och fått ihop en ny..
Nä, ska nog ta och drömma mig bort till Vegas nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0