Ett pass kvar till semester

Idag har varit en helt vanlig vardag igen, började med lite? skottning för att få ut bilen för att sen bege sig till gävle för ett gympass följt av en dag på salongen. Var nästan beredd på att behöva våldgästa någon av mina arbetskamrater eftersom det kräksnöade så mkt!
Har nu bara onsdags-passet kvar sen e d semester fram till 4 januari, ska bli så otroligt skönt att få slappa å bara njuta av vardagen tillsammans med min familj å med vänner! Vem vet, man kanske kan flirta till sig en dejt oxå..

Som de flesta redan märkt mår jag tokigt bra just nu (å för er som inte är säker så vet ni det nu å jag e inte sjuk på något sätt) men jag har ett stort problem: jag kan inte finna lusten till att koka knäck å baka lussebullar, hur gör man då? E det tillåtet att köpa lussebullar lr kommer inte tomten till mig då!?! Å får man trots att man e vuxen snika åt sig lite knäck av mor!?! Men jag lovar att åtminstone koka och grilljera skinkan å införskaffa alla nödvändigheter till julbordet, å jag kommer att fira både jul och nyår lika glad som alltid men lite mindre stressad skulle jag tro.. Å till alla mina godisätande nära å kära: alladin-asken e väl oxå julgodis va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0