Feel-good-day

Har en sån där dag när man bara flyter omkring, ganska skönt faktiskt! Började med ett gympass inne på friskis å sen vidare till jobbet för en kort kurs/info om vår keratinbehandling.. Kan skriva lite mer om den en annan dag.
Eftersom jag har en sån slapp, skön dag orkar jag inte skriva om nåt djupt.. Kan ju bero på att jag inte är nån speciellt djup person, what U see is what U get.. Skulle nog va skönt ibland att inte va så öppen med allt men samtidigt, varför inte?
Jaja, fördriver tiden just nu med titt på bilder från galan i London.. Längtar efter att åka med sessorna till syster imorgon, men även efter att få umgås lite med Lisa på torsdag och sen några härliga dagar i Trysil.. Synd bara att jag inte har nåt rosa underställ - det skulle vart great på after ski.. För även om jag kör en helg utan brädan å fokus på sessorna istället så hinner vi nog ändå med lite after ski!


En feel-good-bild


Å samma sak men från Trysil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0