glögg



Har värmt på lite saffransglögg från blossa, första reaktionen var väl att det var ganska smaklöst.. Det kan dock bero på olika saker; att jag är så tok-täppt i näsan att ja knappt kan andas, att jag är "hög" på impregnering eftersom jag nyss gått över skorna med det eller så helt enkelt att det inte är nån höjdarglögg..

Idag har jag och prinsessorna spenderat hela eftermiddagen i valbo köpcentrum, hade en riktigt mysig stund tillsammans och det verkade som de tyckte likadant. Man är ju inte alltför bortskämd med sån tid längre, det mesta försvinner på jobb, mat, städning m.m. men idag sköt jag på städningen för att få den tiden med dem, får väl ta igen det imorgon istället. Livet är ju trots allt mer än en rent hus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0