Julaftonsmorgon

Nu är det alltså denna underbart trevliga dag som jag älskar så mkt! Stressen lyser fortfarande med sin frånvaro och jag känner mig helt tillfreds med allt runt omkring mig. Det känns svårt att försöka förklara, men just nu tror jag att jag lever i en bubbla fylld med glädje och positiv energi. Jag är ganska säker på att den nångång kommer spräcka men fram tills dess tänker jag bara leva i nuet och njuta av tillvaron. Jag kommer att fortsätta omge mig med människor jag tycker om och som jag blir lycklig av att vara med.


Vid frukost körde vi trollstilen



Så hur ser vår julafton ut?
Jag började med lite frukostmys med två troll-sessor och plock av den sista städningen.
Nu är det dags att sätta mig själv å tjejerna i badet för att sen se till att vi får något ok att ta på oss.
Sen kommer mor å far för lite förmiddagsmys å sen ska lillsessan sova middag och jag fixa med det sista för julbordet.
Sen dyker svärmor och svärfar upp till julbordet (ev oxå svägerskan med karl), sen tror jag det blir kalle på tv och om jag inte har räknat helt fel så borde tomten hunnit fram till oss lagomt till kalle är slut..

Resten av kvällen planerar jag att bara mysa omkring med mina underbara älsklingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0