Lurad!

Vaknade upp imorse i tron att det var en vanlig onsdag i december, kan lova att jag hade misstagit mig totalt för tydligen var det julafton igen! Jag måste ha varit jättesnäll i år..


Hittade fram till syster, mkt tack vare mobilens gps!


My sis knows me! Spets, svart, rosa och sexigt.. Kan det bli bättre!?!


Å eftersom hon känner mig vet hon oxå att jag älskar att mysa omkring på kvällarna oxå!


Kom sen hem och fick öppna julklapp från gubben: Rock by Sweden-armband


Sen åkte vi in en sväng till jobbet i Gävle å dit hade min nya sax hittat!


På vägen hem införskaffades tjejmys att ha med till Trysil imorgon..

Just nu sitter jag å myser i min nya tröja å gubben sitter å firar semestern med en whisky, enjoy my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0