Min älskade vän!




Igår var det juldagsparty med min älskade och saknade vän.. Vart lite för mkt av drickat men annars var kvällen super! Det är otroligt vad jag har saknat denna underbara människa och ännu mer otroligt hur det kan kännas precis som förut!?! Vi e så galet sjuka båda två så det kan inte bli så mkt annat än tokroligt när vi umgås.. Lisa; Love U och lovar att inte låta dig försvinna ur mitt liv igen (du ska ju faktiskt flytta hem å jobba med mig ju) ;)
Å trots att promillen var lite väl hög igår så menade jag allt jag sade och kommer ihåg vartenda ord..




Och till min underbara gubbe: Tack för att du förstår hur mkt detta betyder för mig och är så underbart snäll trots att jag kom hem snorfull! Jag skäms för det men är jätteglad över resten av kvällen.. Och jag älskar verkligen dig! Nellie hade rätt igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0