Nytt brev på posten

Idag fick jag hem F- & A-skattesedeln så nu snart så, kommer att bli så roligt! För er som inte vet så är det inte så mkt som händer, jag ska fortfarande vara anställd inne på Agaton Sax i Gävle på 80% (d.v.s. 4 dagar i veckan) men sen kommer jag att hyra stol på Hair Company på tisdagar hos Sofia och Madde och det känns superkul!

Idag bjöds det på hotellfrukost inne på Clarion i stan och sen kurs innan det var dags att ta hand om lite kunder. Vi tycker att det är bra att försöka ha lite/åka på lite kurser/utbildningar/visningar ibland så att man utvecklas inom yrket. Var en givande kurs och även om man vet mkt om det som sades så är det alltid bra med lite uppfräschning av kunskaperna, det skulle även bli en uppföljning och fördjupning på detta i januari så det är bra oxå.

Kvällen måste tillbringas med hårtvätt och förberedelser eftersom det imorgon blir hockey+mat+vin med tjejerna.. Det innebär att det är min andra Brynäsmatch den här säsongen, då får vi nog ta och väga upp det genom att åka med gubben och prinsessorna på en Leksandmatch i januari-februari lr så..



Corey Taylors jullåt, inte precis det bästa han gjort men kan inte hjälpa att jag lyssnar på den.. Det är ju ändå Corey liksom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0