Semester

Haft roligt idag igen.. Tänkt va skönt det är att varje kväll känna sig nöjd med dagen som varit, gissar att en hel del av min positiva sida kommer från endorfinerna ja får från träningen. Jag har så mkt energi nuförtiden och det känns som om ja typ alltid har ett leende på läpparna.
Så denna positiva dag började med ett besök på gymmet följt av en knökfull dag på jobbet. Det var en superavslutning innan semestern som börjar imorgon!
Saxhölster och effilersax hade kommit igår och jag hoppas att den vanliga saxen finns där på tisdag när ja ska in på en liten "kurs".
Nu ska jag koka på en kopp med grögg för att fira semestern!

Brors grögg-recept:

0,5l saftglögg
0,35l silverrom
0,15l amaretto






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0