sista dagen

Färdigjobbad i sandviken för i år, nu blir det gävle 80% och semester på resten.. Sen är jag tillbaka på Hair Company den 4 jan, roligt roligt!

Gårdagen då bestod av jobb på Agaton Sax, käk (abborre) på brända bocken, Brynäs-Färjestad (inte Frölunda) med dryck, Helt enkelt och avslutades på Heartbreak.. En helkväll alltså, roligt men e lite seg idag (e ju trots allt inte 20 längre).

Imorgon blir det tjejfilm och glöggprovning tror jag, om inte min gäst kan komma får jag väl ta en egen tjejkväll med samma innehåll.. Har köpt hem några olika glöggar som jag e sugen på att testa så det får det bli. Men före det ska jag och mina prinsessor ha en mysdag i Valbo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0