Tjej-problem!

Ska packa inför Trysil, mest underställ å myskläder.. Nyårsblåsan från syster ska med å, svårt att välja nyårs-pjucks (ja, jag tänker släpa med åtminstone ett par snygga skor och det går ej att ens diskutera!), smink-väskan e ett måste... Men jag vet inte alls hur jag vill ha håret! Så det innebär alltså att jag förmodligen kommer behöva släpa med mig allt, d.v.s. hårfön, plattång, locktång, trippeltång, hårsmycken, hårnålar, utfyllnad, verktyg, löshår, glansspray, hårspray, vax, dust it, glansserum, hårsnoddar.. Det låter onödigt tungt men e man tjej så e man å då får man väl bita i det sura äpplet, får väl se det som ett extra träningspass att släpa på väskan!

Vilken tur att snuttorna är så små för tänk va drygt gubben kommer att få det om sisådär tio år med tre bruttor som ockuperar, tja, hela huset antar jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0