Var är stressen?

Känner att jag egentligen kanske borde vara stressad just nu eftersom det verkar vara så det ska vara men den vägrar helt enkelt infinna sig! Ska plocka ihop lite i köket, dammsuga golvet, fixa laxen och potatisen, bada mig själv å prinsessorna, julstyla oss.. Sen tror ja inte att det e så mkt mer, jo förresten! Måste ju skicka gubben till affären oxå. Men känns som om det e lugnt så jag fortsätter nog att bojkotta julstressen..


Missade tomten när han va här, va nog lite snål tycker jag men han brukar ju köra flera släp så det blir nog mer till morgondagen. Det märks ju tydligt iaf vilka två familjemedlemmar som varit snällast i år..

Tillbringade dagen tillsammans med en supertrevlig vän i valbo och fixade de sista sakerna, tyvärr gick inte hennes shopping riktigt hundra men jag är väldigt glad över att få umgås med henne. Blir roligt med lite? party tillsammans på juldagen!
Eftermiddagen spenderades med familjemys uppe i soffan och kvällen har jag å gubben tillbringat med lite jul-fix uppblandat med uppesittarkväll..

Nä, man kanske ska gå å ta tag i köksplockningen å sen krypa ner i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0