Varit lat ett tag..

Vet inte riktigt va jag gjort nu på slutet.. Jobbat, tränat, umgåtts o.s.v.
Har kommit igång riktigt med träningen nu så det känns superkul, skönt att ha mina underbara kollegor att köra tillsammans med. Allt blir ju så mkt roligare tillsammans med vänner!

Fick för ett tag sen en ny ansiktskräm från en försäljare som de hade tagit fram och ville få lite feedback på innan de släpper den (om de gör det) och nu äntligen har jag lyckats testa den. Var en återfuktande ansiktskräm med tanning-effekt, den doftade väldigt gott, var mjuk och lätt att få in i huden men tyvärr är ja lika fisblek som vanligt. Så jag antar att om de tar bort ordet self-tan på förpackningen skulle jag vara nöjd med produkten men nu när de orden står där så blir det inte lika positivt.. Men är i behov av en ny ansiktskräm så om nån har några tips tas de gladeligen emot!

Ska ta å spackla på fejjan nu medans scarlett sover middag så vi kan ge oss ut på lite ärenden sen..



Budget-skuggor som jag ramlade över förut, helt ok tycker ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0