Romantik

Här hemma flyter allt på som vanligt. Missade tyvärr boxen igår, får kanske övertala K att vi lägger ut mattorna en stund i köket ikväll så man får göra av med lite energi.
Lilltjejen hade feber igår, verkar vara piggare idag så det är ju skönt.
K är på jobbet, bilen e på lagning, S sover middag, N tittar på playhouse disney å ja förbereder till födelsedagsfirande (tittar recept), plockar och tvättar innan det är dags att lämna N på dagis å ta sig in till jobbet..

Är så skönt att ha en sån underbar man, han gör så många små saker för att underlätta för mig! Jag är inte en sån där tjej som är speciellt romantisk av mig å vill ha blommor och sånt tjafs.. Istället kan jag bli överlycklig för andra saker. Som t.ex. igår när lilltjejen va dålig å K åkte och handla, jag hade inte koll på alvedonen men det hade tydligen han så han köpte hem en flaska för han visste att det typ va slut.. Då när jag packade upp kassen och såg flaskan (medans K var ute med vovven) då kände jag att jag älskar verkligen den här mannen ;)
Likaså kan jag känna detsamma när vi tränar tillsammans eller brottas/slåss.. Det är sånna saker som jag uppskattar och prioriterar. Sen är det ju så att jag blir ju inte ledsen om han nångång har köpt blommor till mig, men jag blir lika glad av att inte få några heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0