Välkommen till min nya blogg!

Jenny kallas jag, lever ett vanligt svensson-liv i en liten stad. Här kommer jag skriva om allt mellan himmel och jord som händer mig och intresserar mig..
Bor i en villa som rustas lite då och då, har en underbar man och två underbara döttrar. Familjen består även av en gammal men ganska pigg vovve.
Jag jobbar som frisör, men bara 50% just nu eftersom jag oxå är hemma och är mammaledig med vår minsta tjej som blir ett i sommar, största prinsessan fyller fyra i vår.
Har varit tillsammans med min man i sju år och som de flesta par blir man väl lite influerade av varandra så kampsport och hårdrock (metall) har blivit stora intressen, även träning i allmänhet är något jag tycker om..

Ja, fler saker dyker väl upp under tiden man skriver antar jag, men det är lite om mig i.a.f. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0