Intensiva veckor

Har ej skrivit på ett tag nu eftersom vi har haft fullt upp med lite gott å blandat.. Först åkte vi till Trysil för att fira älsklingens 30-årsdag, det var hur lyckat som helst å ja fick stå på brädan för första gången på tre år! Det gick mkt bätttre än ja trodde faktiskt.
Sen när vi kom hem åkte jag tillsammans med två arbetskamrater och en försäljare på let´s dance, det var riktigt roligt att se live. David är ju super som programledare och Jessica är ju super-snygg. Tycker faktiskt att hon ser bättre ut i verkligheten än på tv. Hade tur att K var på konsert samma kväll så då fick vi åka med honom hem, otur för honom dock att vi (läs jag) hade fått i oss nåt glas för mkt.
Sen var det nog en helt vanlig vecka med jobb å träning och allt sånt så den bara sprang förbi..
Den här veckan började med att småtjejerna vart dåliga, de är på bättringsvägen nu iaf så det är skönt. Torsdagen spenderade jag tillsammans med syster och K´s syster där vi lekte modeller för en dag på "the Studio". Så nu har jag åtminstone några bilder på mig själv som ja tycker att är helt ok..
Sen fredag (igår) va vi tre tjejer som var dåliga här hemma men idag verkar det som om det bara är ja som e kvar på "sjuklistan" iof låter väl inte K hundra heller.. Men ja satsar på att åtminstone va frisk på tisdag när det blir kurs på jobbet.. Så helgen blir superlugn med filmtittande och sömn på schemat. Hyrde tredje stieg Larsson filmen, law abiding citizens och någon komedi med vince vaughn.. Återkommer med åsikter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0