Jobbat på agaton två dagar nu, tycker verk...

img_6807 (MMS)

Jobbat på agaton två dagar nu, tycker verkligen om mitt jobb! Idag hade jag en dag med mycket "sax över kam". Måste bara säga tack till min underbara syster som låter mig låna "gula blixten" och därmed gör min pendling riktigt behaglig! Idag när jag kom in till salongen insåg jag att mina nycklar låg i andra jackan hemma, det var lite tröttsamt men som tur va så började min kollega samtidigt som mig å slutade efter mig så då löste det sig ändå. Efter jobbet svängde ja in till Ikea för att köpa rullgardiner så det blir lättare för prinsessorna att sova. Väl på parkeringen stängde ja av bilen, drack upp mitt kaffe och insåg sen att även mina kort var i jackan här hemma så det va bara till å starta bilen å ratta hem. Sen tog ja å vovven en promenad å nu ropar sängen på mig så det är väl lika bra att krypa ner, då slipper jag dessutom se oredan här hemma som det ska tas tag i på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0