Skön måndag

Är fortfarande förkyld så ingen träning på en vecka nu! Håller på att förgås av abstinensbesvär, men har försökt att lindra dem med 8km promenad dagligen i några dagar nu (går sådär måste ja säga). Har idag tillbringat dagen med lite fix av naglarna, städning å bara umgåtts med mina tjejer. Å så en förmiddagspromenad med raised fist i hörlurarna, kvällspromenixen tog jag tillsammans med syster :D
På tal om min syster så tänkte ja lägga upp en bild på hennes hår eftersom ja är rätt så nöjd med resultatet vi fick fram när vi gick från mörkbrun till "redhead" på henne.
Imorgon är det kurs på jobbet, det ser jag verkligen fram emot men nu är det upp till soffan å titta på ufc fight night som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0