Tv tittande pågår.. Är dock inte nåt s...

Tv tittande pågår.. Är dock inte nåt speciellt bra som sänds, har precis sett "svenska Hollywood fruar". Måste erkänna att jag tycker att Maria Montazami är väldigt trevlig och oförargelig. I helgen som var va ja å syster ut på krogen, träffa en hel del gamla klasskompisar så de va roligt.. Träffade även på min gamla "bästis", det var väldigt roligt för jag har tänkt på och saknat henne väldigt mycket senaste tiden.. Hoppas att vi kan försöka återuppta kontakten för oj va roligt jag hade när ja va med henne! Idag har det inte hänt mycket: 8km promenad, mys med tjejerna och kvällen försvann på storkok.. Imorgon och på onsdagväntar jobb i Gävle, långdagar.. Torsdag är det salongen i Sandviken som står på tur, sen är det påsk och långhelg för hela familjen vilket förmodligen innebär mys med tjejerna och rust på huset. Förhoppningsvis klämmer jag å gubben in några träningspass oxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0