En lugn period

Tar det lugnt utan ork till just nånting, tycker att det är så skönt att sväva omkring här hemma med min familj.. Har mkt som flyger runt i skallen oxå så jag försöker att koppla av med lite med ljudböcker i lurarna..


Idag hämtade gubben sin "ungkarls-fotölj" som det var 14 veckors leveranstid på, jag hade t.o.m. hunnit med att glömma bort den! Älsklingen är nöjd och det är ju det som är huvudsaken, så ikväll ska han inviga den med lite koll på film tillsammans med mig.


Vi har "killers", "remember me" och "prince of persia" hemma, vore det upp till mig så skulle det bli "remember me" eftersom jag är i en löjlig tjejperiod men det är ju inte gubben så det blir nog "prince of persia" istället.. Me, myself & I får väl ta en tjejkväll nån dag i veckan tillsammans med "R-Patz".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0