familjedag

Idag är det lördag och alltså en slappis och mysdag med familjen (oftast iaf).
Jag och tjejerna började dagen med tända ljus och frukostmys följt av veckans höjdpunkt: lördagsgodiset!!






Mest för att jag skulle få sminka mig ifred en stund.




Sen väckte vi grabben som tog sovmorgon och gick på 2-årskalas för tjejernas kusin.



Efter kalaset var det bara slappt hela dagen med hemlagade hamburgare, titt på film och surfande på datorn..
Samlar kanske krafterna inför nästa helg då det bär av till London, kommer verkligen att bli skoj!
Kvällen kommer jag nog att tillbringa hoppandes mellan tv, dator och tvättstuga.. Måste ju se till att allt är rent och struket till på torsdag, även tjejernas kläder måste ju vara packade eftersom det blir fyra hela dagar hos mormor och morfar (även om de i värsta fall faktiskt kan gå hem och hämta nya).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0