inte som planerat..

Jag och gubben hade idag bestämt oss för att ta en familjeutflykt till högbo, förmiddagen började som vanligt med den enda skillnaden att lillsnuttan var ovanligt gnällig så jag lade henne för att sova middag tidigare än i vanliga fall.. Medans hon sov satte jag igång med tvätt och plock å förberedelser för utflykten, de planerna krashade ganska rejält när snuttan vaknade och spydde ner hela spjälsängen. Verkade iaf inte vara magsjuka utan snarare slem (har varit tokigt förkyld sen i torsdags). Hon var iaf ganska ok så hon och stortjejen fick följa med ut på en eftermiddags-kvällspromenad till underbara syster eftersom jag skulle låna lite kläder av henne inför resan så jag slipper shoppa nu innan!


På väg hem från syster i kvälls-solen



Nu håller jag på med outfits till resan men har väldigt svårt att
bestämma mig, jag får nog sova på saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0