the naked truth (pinsamma bilder)

Jag har under året försökt ta tag i min kropp och livsstil, gubben som är smart sa till mig att jag måste fota för att riktigt kunna följa utvecklingen.. Har varit lite dåligt med det men har iaf några att jämföra med och nu när jag ser det så här så känns det ganska bra iaf, även om jag inte är i hamn än!


Januari. Efter 2 barn +x antal godispåsar för mkt!


Idag. Piggare och gladare(oftast)



Januari här oxå..


Idag. Av nån konstig anledning tycker jag om min mage trots bristningar,
rynkor och att den inte är platt. Måste vara p.g.a. vad den har innehållit!



Det här var nog mars skulle jag tro, redan här hade det hänt saker..


Idag (snygg bena på håret!)

Kan avsluta med att jag har ingen aning om viktnedgången, vet att jag startade på 95+.. Sist jag vägde mig(mer än en månad sen) låg jag på 67 och jag hoppas på att vara nere mellan 55-60 nästa sommar.
Storleksmässigt hade jag vid start ca 46 och nu ca 38..

Kommentarer
Postat av: Lisa Olsson

Hej Jenny!



Wow, vilken förändring du gjort och va snygg du är. Jag är väldigt imponerad och lite nyfiken. Vad har du gjort för att tappa alla dessa kilon? Snyggt jobbat iaf :)

2010-10-09 @ 12:33:26
Postat av: Jenny

Tack så mkt! Jag är faktiskt väldigt dålig på att hålla mig till nån speciell diet där man måste utesluta vissa saker helt så istället försöker jag att äta nyttigt nästan hela tiden (lite fusk på helgen) och har koll på kcal istället så jag vet att jag förbrukar mer energi än jag får i mig.. Har funkat bra för mig iaf och nu känns det inte som att jag gör nåt egentligen utan det är bara en del av vardagen och ändå försvinner det några kilon då och då.. Hoppas att allt är bra med dig oxå! :)

2010-10-09 @ 18:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0