Resfeber?

Kluvna känslor rusar runt i mig just nu, kommer sakna mina underbara småtjejer nåt otroligt mkt! Samtidigt tycker jag att det ska bli otroligt skönt att komma iväg med min älskling och få vara ett par igen, få umgås med suveräna vänner och ägna fyra dagar till att göra roliga "vuxen-saker" (alltså som inte bara går ut på att underhålla våra prinsessor). Men det är tur att fyra dagar går fort och rätt vad det är får jag mysa med tjejerna igen!
Börjar känna yttepyttelite stress, är en hel del att göra imorgon men tyvärr har ju dagen bara 24 timmar. Det är skönt att det går så bra med inskolningen så då hinner jag nog stuva iordning en hel del när tjejerna är där.
Men nu ska jag nog gå upp å fortsätta att välja (lr snarare inte välja?!) outfits.. Å sen var det tydligen fotboll som gällde ikväll, jag kan ju alltid passa på att sortera tvätten då.


Här är två bilder som speglar tjejernas personligheter väldigt bra


Lilltjejen som älskar att hitta på bus hela dagarna
och hon tycker om att få folk att skratta!



Stortjejen som är en riktig primadonna, hon tycker om allt "tjejigt"
som smink, kläder, skor (high heels ofc) och hon älskar att posera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0