helgen vart en baksmälla..

hade en tok-lugn helg eftersom jag när jag stod och jobbade fick hög feber och frossa, så ja såg till att ta mig igenom de kunder som var kvar och sen hem till min älskade familj och försöka bita ihop vilket gick ganska ok ända tills tjejerna låg i sängen. Sen var det som nån slog mig i skallen med en stor trä-klubba och jag vet inte riktigt hur men jag tog mig till sängen och slocknade, gubben hade tydligen gjort detsamma i soffan.. Vi skyller på förra veckans händelser! Så tyvärr lärade vi byta ut den planerade kvällen tillsammans med svägerskan och hennes fästman till sömn.

Men en rolig sak som hände förra veckan va iaf att min pärla kom hem! Är supernöjd med den, tyvärr fick ja inte använda den så mkt i helgen då men idag har jag och tjejerna varit ut på lite shopping och cruisat.



Shoppingrundan gjorde vi eftersom ja sett en snygg body på ginaT´s hemsida http://www.ginatricot.com/kollektion/ccollection-p0.html#product_116072
men den verkade inte finnas i valbo tyvärr, istället kom jag hem med ett par nya höstpjucks från scorett.



Nu har jag suttit å surfat lite å tittat lite vovvar så nu e ja väldigt sugen på en liten bichon frise, dom är ju bara för söta! Vi får väl se när gubben ger grönt ljus för ja kan säga att jag personligen verkligen saknar att ha en vovve här hemma, det är ju ett sånt underbart sällskap och jag tror att en sån liten vovve skulle passa oss bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0