rastlös

Har insett att nu när jag inte har nån vovve här hemma så blir jag väldigt rastlös framåt tre-tiden på dagarna och känner att jag måste ut och göra av med lite energi. Idag vart det en tur runt elljus-spåret här hemma tillsammans med tjejerna och mor. På vägen hem fick även minsta promenera så hon och storasyster hittade alla vattenpölar som fanns, det är underbart att höra när de leker och skrattar tillsammans!
På förmiddagen var vi en sväng till min mormors grav och sen bakade jag och största tjejen medans lillan sov middag. Vi slängde ihop två nya (för oss) sorter, moccanystan (kaffe) och kryddmuffins (pepparkaka) och de vart riktigt goda.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0