Vardagen rullar på..

Har idag kört ett storkok här hemma, matlådor till nästan hela veckan fixade(bara fredag kvar)! Det vart pasta+senaps&vitvinssås med kött till gubben, såsen m kött+sötpotatis till mig. Så gjorde jag även en form med kålpudding, receptet skulle vara till 4 pers men jag skulle snarare kalla det för ett helt kompani nästan..
Åkte en sväng till Högbo tillsammans med prinsessorna och min mor där vi gick en sväng runt sjön.
Har även kört en "storhandling" idag, slank ner ett par saker i kassen för att förgylla vardagen lite. Nämligen pasta-bilar till tjejerna och rosa soppåsar till mig!
Nu blir det snart filmkväll tillsammans med min underbara gubbe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0