Back at Agaton



Varit i gävle och jobbat idag igen, man kan väl inte direkt påstå att det e stenlugnt just nu men d e ju kul att känna att man lever oxå! Å så e d ju såååå skoj med ny fresh lokal. Men säger som en salongs-kund: synd att inte frisörerna ser lika fresha ut!
Vi får väl ta å boka in en spa-weekend lr så tillsammans så kanske vi blir lite piggare och snyggare sen ;)

Just nu ignorerar jag en sjukdom på ingående men e ledig både lördag och söndag så jag antar att jag kommer ligga däckad med feber då (hoppas att det finns många bra nya rullar att hyra för den här helgen har jag inga som helst planer på att vara social utan bara instängd i gula huset) Men tills dess e d som sagt bara att bita ihop och låtsas att man e frisk som en nötkärna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0