Back at work


Insåg imorse att min skogarderob till största delen bestod av high heels och sen några vinter å höstpjucks.. Så i behov av vår-sneakers begav jag och Sofia oss in till Valbo på jakt efter ett par snygga, enkla och framför allt billiga.. Det här blev resultatet, å jag e mkt nöjd. Dessutom fick jag med mig en present till storsessan.




Sofia testade om min kalufs funkade till långhårsuppsättningen på gesällprovet, jag fick godkänt så nu e nästa helg uppbokad..




Tio-minuters uppsättning. Jag har insett att jag trivs väldigt bra med håret uppsatt.


Är just nu hemma hos mor å far för en kopp kaffe å en snabb uppdatering. Snart ska ja ta en cykeltur till affären eftersom jag e på tok för hängig för träning men inte tillräckligt för att inte röra på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0