Blandat från min weekend i Gävle

Oj va mkt bilder man kan få på kameran på tre dagar! Här kommer ett litet urplock från min helg som varit helt underbart rolig!


Vi börjar med tre bilder från Tove-party


Lady in red for the evening


Körde på den naturliga stilen (eller hur?!)
Eller så kan jag ju citera: Man behöver ju inte fundera på om de är äkta eller inte! (intern-skämt nr1)


Kvällens outfit



Å lite gott å blandat från invigningen av Agaton - med focus på dig!


Två timmar innan invigningen fick vi upp tapeter i personalrummet


Kassadisken fick alla knappar på plats på förmiddagen


Detalj i ett av fönstren


Donouts och Cupcakes


Vilar fötterna en stund


Skyltningen


Ingång




Kvällen tillbringades med lite käk på O´Learys


Tydligen var det väldigt enkelt för mig å Janni att fastna på bild?!


Min lax med basilikadresssingen som inte finns på menyn (intern-skämt nr2)



Mina nya kollegor: fotograferna Sara och Carolin



Å från min ego-söndag när jag bara tillbringade tid med me, myself & I.. Har ett hektiskt liv just nu med mkt som händer både här och där så det var grymt skönt att få vara helt ensam med mina tankar..


Dagens mys-outfit


Alla ingredienser som behövs för en dag i Jennys smak.. Min iphone (ofc!), sushi, lite vatten, en snygg väska, en rolig (inte så bildande) blaska och sist men inte minst: latten från Waynes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0