Min dag



Är trött å sliten (som synes på bilden!) men eftersom det e helg är det tillåtet! Sitter å väntar på ett facebook-möte med mina kollegor ang öppet hus nästa vecka. Efter det tänker jag hoppa ner i bubbelbadet å sen blir det titt på nån dålig teen-movie.. Å med största sannolikhet hinner jag inte se slutet!
Imorgon åker jag å bruttorna in på Gefle if´s match mot norrköping, å ja vill helst inte ha nå sällskap.. Behöver vara ensam med mina sessor å bara mysa å skratta med dem!

Å lite ang min blogg.. Den speglar mig å mitt liv väldigt mkt, saker som spelar stor roll i mitt liv tas upp här men jag tycker inte om att hänga ut personer så vissa delar blir väldigt censurerade.. Vissa inlägg riktas till specifika personer och de vet om det då oxå. Jag är oftast en lättsam person men ibland har jag oxå djupa tankar å de speglas ofta i musiken jag lyssnar på så de flesta låtar som hamnar på bloggen har oftast en väldigt speciell betydelse för mig även om jag inte skriver vad.. Vissa delar av mitt liv är meningen att bara vara till för mig och de inblandade och därför kommer det lite inlägg ibland som e svåra att förstå men alltså inget att lägga nån vikt vid eftersom de förmodligen är riktade mot nån specifik..






Fastnade med Coreys röst i öronen idag!


Little supernovas in my head,
Little soft pulses in my dead,
Little souvenirs and secrets shared,
Little of guard and unprepared,
I was never good enough to find
I was never bad enough to mind
In the middle I will do my best
Take me in your arms...........

More lyrics: http://www.lyricsmania.com/say_youll_haunt_me_lyrics_stone_sour.html
All about Stone Sour: http://www.musictory.com/music/Stone+Sour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0