Svårt

Har svårt för det här just nu.. Blir nog lite dåligt med uppdatering här den närmaste tiden. Kommer självklart komma upp lite jobb-saker och likaså lite hobby-grejer.. Men i övrigt har jag det tungt just nu. Vill mest bara umgås med mina döttrar, föräldrar, syskon. Så det kommer jag att göra tills jag kommer på fötter igen! Å självklart med mina underbara jobb-kompisar oxå!
För även om det som sker nu beror på mig, är mitt val och även om jag känner att det är ett val jag måste ta och stå för så betyder inte det att jag inte är ledsen, att jag inte sörjer, att jag inte älskar, att jag aldrig ville såra!

Har så mkt bra jag egentligen vill skriva om mitt äktenskap, om mina 8år tillsammans med en underbar person.. Men jag gör det inte än, för jag tror att jag skulle göra många upprörda.. Men det ändrar inte på hur jag känner för mannen jag levt tillsammans med och jag är väldigt stolt över att det är just han som är far till mina barn..
Jag vet att han aldrig kommer att förlåta mig för det jag har gjort, det är inget jag vill att han ska göra heller! Men jag hoppas att jag alltid kommer ha honom i mitt liv, att jag ska kunna stötta honom på alla sätt jag kan och han behöver och att vi ska kunna umgås som vänner, dels för barnens skull men även för vår egen skull eftersom han är en av mina allra närmaste och vi vet verkligen hur man har roligt tillsammans!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0