Dags att komma tillbaka..


Den enda av min älsklingar som e här just nu..
Mina underbara döttrar är med sin far å släkt på den sidan på solsemester och jag hoppas att de har det jätteskönt och roligt men jag saknar dem redan trots att det bara gått ett dygn sen de var här!
Jonas och Barney håller hus i Falun så jag och Kalle får hela sängen för oss själva, men det bör erkännas att jag mkt hellre delat den med dem.
Men men, inget ont som inte för nåt gott med sig: jag saknar mina rutiner och min vardag sååå mycket så jag och Kalle har nu bäddat ner oss för en relativt tidig kväll och satt larmet på 06.00 för en långpromenad före frukost. Imorgon blir det en sväng till stugan när Jonas kommer hit. Vi ska hämta lite saker och förbereda lite för vår flytt som närmar sig med stormsteg! Ett extra plus är ju att syster och Jakob oxå ska dit så då får jag träffa dem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0