Har en trött kväll som följde efter en int...

img_8258 (MMS)

Har en trött kväll som följde efter en intensiv dag.. Haft en riktigt bra stund med mina barns far med lite praktiska saker uppblandat med trevligt umgänge, mkt på jobbet, mysigt med sessorna, trevligt med mor å far å just nu myser ja me Kalle-plutt i väntan på att min gubbe ska komma hit å kramas med mig. Å imorgon vankas det umgänge med världens bästa syster!!! Saknar henne igen trots att det bara var tre dagar sen vi sågs nu, sen e ja nog extra känslig just nu å eftersom sessorna ska till sin far imorgon kväll å va där i 2 veckor och jag längtar redan efter dem!! Mina underbara hjärtan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0