Nyinflyttad



Idag hände en väldigt oväntad sak. Jag har sagt till Jonas flera gånger att hemma hos mig får inga hundar bo i garderoben, punkt slut - inget att diskutera *envisheten själv*
Så idag tog Barney lite egna initiativ, han såg helt enkelt en öppning i min skogarderob (typiskt, av alla ställen!) och masade sig ner på det hårda, trånga golvet. Han var t.o.m. försiktig runt mina skor, han har nog precis som Kalle snabbt insett att det är inget att leka med! Jaha, så länge inget konstigt här, alla vet ju redan att Barns sover i garderoben liksom.. Nä det chockartade i hela historien stod inte Mr B för utan det gjorde tydligen jag, jag har helt utan minsta problem flyttat på skorna, placerat dem obekvämt å istället preparerat golvet i skogarderoben med Bs täcke. Så jag antar att han har bestämt sig för att flytta in här å jag antar att jag har välkomnat honom med öppna armar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0