Träningsabstinens


Har drabbats av träningsabstinens blandat med att jag är trött på att vara lat och onyttig.. Ja, nu får det verkligen räcka! Jag meddelar här å nu att min sommar är officiellt över, å jag hälsar hösten välkommen. Nu blir det till att gå ut i skog och mark med bär och svampkorgarna i högsta hugg å dessutom blir det morgonmotion i form av powerwalks och löpturer. Inköp av träningskortet får vänta tills Jonas oxå bor här i stan.
Är nu tillbaka i vanliga jobbvardagen igen, var väldigt tungt idag men nu e d gjort så nu ser jag verkligen fram emot hösten på jobbet oxå. Å ja måste säga att det är väldigt skoj att man har arbetskamrater som man trivs så bra med! Å att man dessutom har så många å man trivs jättebra med allihopa (hc, agaton & fotograferna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0