Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Jag mår alltid super av att få mysa tillsammans med mina små sessor så om jag ska välja ut något speciellt sådär så är det helt klart de! Men måste ju påpeka att jag i det stora hela mår tokigt bra hela tiden..
Å sen är jag nog väldigt påverkad av musik och att få röra på mig och det är nog därför jag försöker göra allt tråkigt roligare genom att sätta på partymusik på hög volym och dansa runt med skurtrasan eller moppen or whatever.. Har jag dessutom en snygg klänning, är uppstylad och har ett par snygga pjucks på mig, ja då e d faktiskt t.o.m. roligt att städa ibland..

Så för att sammanfatta: mina sessor, musik, dansa,  att känna sig snygg.. Det e saker som får mig på bra humör..
Å att jobba å träffa nya människor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0