Dag 25 – En första

Första gången jag stod på en snowboard var på min å gubbens typ tredje? dejt..
Jag hade fått för mig att jag ville lära mig åka (egentligen ville ja nog mest bara ha en anledning att träffas) så han följde med mig till Högbo å snacka massa om nån badboll (clueless just då). Det gick väl sådär, var ju lite svårt eftersom brädan jag lånat åkte åt fel håll (även om gubben försökte sig på att påstå att jag åkte fel!). Å sen förutom att han snacka massa om badbollar trots att det bara var i början av mars så började han dessutom drilla nånting om långben (goofy).. Jaja, fick väl inte till det så bra just då (distraherad) men nuförtiden tar man sig ner iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0